یادواره شهید محمدعلی الله‌ دادی در زادگاهش بخش پاریز برگزار شد

مراسم یادواره شهید مدافع حرم، سردار شهید محمد علی الله دادی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امام جمعه سیرجان، فرماندار ویژه و شماری از مسئولان شهرستان و استان اقشار مختلف مردم در شهر پاریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهید الله‌دادی را از اسطوره‌ها و مبارزان صف مقدم مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و اظهار کرد: این ملت و این نظام راه خود را پیدا کرده و این سربازان اسلام بعد از دفاع مقدس خطوط امنیت ملت ایران را حفظ کرده‌ اند و هرجا منافع ملت ایران و این امنیت بخواهد ضربه بخورد، سرداران رشید اسلام همانند شهید الله‌دادی حضور دارند.

وی افزود: با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که رهبر معظم انقلاب آن را کمتر از خود شهادت نمی‌ دانند، باید بتوانیم به وسیله همین یادواره ها پیام و یاد شهدا را در جامعه یاد آوری و نهادینه کنیم.

حجت‌ الاسلام ابوفائز از سرداران مدافع حرم نیز با نقل خاطراتی از سردار حاج‌ قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و شهید الله‌ دادی اظهار داشت: اگر یک شهید الله‌ دادی را تقدیم انقلاب کرده‌ ایم، ده‌ ها سرباز و سردار جای وی را پر کردند.

وی یادآور شد: این شهدا راه انبیاء را در پیش گرفته‌ اند و امروز ایران اسلامی به وجود شهدا افتخار می‌ کند، که راه حسین‌ ابن علی(ع) و شهدای کربلا را پیمودند و به یقین رسیدند.

این رزمنده مدافع حرم تصریح کرد: امنیت ما امروز با خون شهدای اسلام گره خورده است و رژیم غاصب صهیونیستی ناامنی خود را از وجود دلاورمردان اسلام می‌داند.

حجت الاسلام ابوفائز ابراز داشت: امروز صحنه‌ های مختلف جهاد مانند جهاد فرهنگی و جهاد آگاهی پیش روی ما باز است و باید در این حوزه‌ ها به‌خوبی عمل کنیم.

شایان ذکر است؛ این مراسم با برنامه های مختلف فرهنگی و مرثیه سرایی مداحان اهل البیت(ع) و تجلیل از مادر و همسر شهید الله دادی همراه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha