قرارگاه جهاد تبیین استان کرمان برگزار شد

چهارمین جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان کرمان با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان و اعضای کمیته‌ های هفده‌ گانه ذیل قرارگاه در محل استانداری کرمان برگزار و گزارشی از اقدامات و برنامه‌ها ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه، خلاقیت و نوآوری در جهاد تبیین و ورود در حوزه‌ های مختلف به ویژه مباحثی که کمتر دیده شده‌ اند؛ را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: ما در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته‌ ایم و در وسط میدان هستیم و دشمن با تمام توان خود حضور دارد. پس باید تمام توان خود را برای مقابله با آنها بکار گیریم.

امام جمعه کرمان گفت: در جهاد تبیین، ذهن و فکر نوجوان و جوان و دانش‌آموز و شهروند را باید به فکر مثبت و پیشرفت‌ ها و دستاوردهای نظام و آن چیزی که حرف برای گفتن داریم، پیش ببریم.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه عنوان کرد: کارهای زیادی در راستای برنامه‌ های قرارگاه جهاد تبیین در استان صورت گرفته است، بخشی از اقدامات نیز وظایف ذاتی دستگاه‌ ها هستند. به عنوان مثال دانشگاه‌ ها و آموزش و پرورش تابستان جاری اردوهای زیادی برگزار کردند. در طرح حامیم، جمعی از دانشجویان استان به مدت یک هفته دوره و آموزش‌ ها را با حضور مسئولان و اساتید دیدند و روشنگری‌ ها صورت گرفت و گره‌ های ذهنی برطرف شد.

قرارگاه جهاد تبیین استان کرمان برگزار شد

وی تصریح کرد: در بزرگداشت هفته دولت امسال، نمایشگاه روایت پیشرفت برای اولین بار با اجرای هنری در کرمان برگزار شد و روایت‌ هایی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بخش‌ های مختلف داشت، ضمن اینکه در مساجد و هیات‌ ها کارهای زیادی شده است.

استاندار کرمان اظهار داشت: تلاش ‌ها برای تبیین و روشنگری علیه هجمه‌ های شدید دشمن صورت گرفته است، اگر چه ظرفیت‌ ها بیش از آن چیزی است که اتفاق افتاده است.

فداکار ابراز داشت: ظرفیت‌ های زیادی در استان وجود دارد و کارهایی نیز صورت گرفته که باید هم‌ افزایی کرده و بیان شوند.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز تاکید کرد: با تعیین و مشخص شدن جبهه‌ های کار، همه دستگاه‌ ها براساس نظام مسائلی که داریم؛ باید ورود کنند و کارها به صورت عملیاتی پیش برده شوند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای فعالیت‌ های قرارگاه، به کارگیری همه رده‌ ها تا پایین‌ترین سطح از مسئولیت‌ ها مورد تاکید است./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha