بانوی میمندی برگزیده بوم‌ گردی کشور شد

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری نخستین سمینار ملی آموزشی تجربی خانه‌ های بوم‌ گردی ایران گفت: در این سمینار از "فهیمه عباسی" مدیر اقامتگاه بوم‌ گردی بن میمند به عنوان مدیر برتر کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ با اشاره به برگزاری نخستین سمینار ملی آموزشی تجربی خانه‌ های بوم‌ گردی ایران گفت: در این سمینار از "فهیمه عباسی" مدیر اقامتگاه بوم‌ گردی بن میمند به عنوان مدیر برتر کشور تجلیل شد.

وی با بیان این مطلب، افزود: این سمینار که با حضور مریم جلالی معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی کشور، یاور عبیری رئیس جامعه حرفه‌ ای بوم‌ گردی ایران و جمعی از مسئولان کشور در سالن آمفی تئاتر وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی برگزار شد، از بوم‌ گردی‌ های برتر کشور و حامیان حوزه بوم‌ گردی تجلیل شد، که "فهیمه عباسی" به عنوان یکی از صاحبان بوم‌ گردی‌ های استان کرمان در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان، تصریح کرد: برترین‌ های این سمینار براساس یکسری استانداردها انتخاب شده‌ اند؛ که این انتخاب از سوی جامعه بوم‌ گردی‌ های هر استان انجام شده است.

بردبار با اشاره به اینکه استان کرمان دارای ۳۴۰ بوم‌ گردی است؛ که در حال حاضر مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: کیفی‌ سازی این اقامتگاه‌ ها از اولویت‌ های اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان است؛ که خوشبختانه در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است./ اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha