ثبت نام ۹۵ درصد دانش‌ آموزان استان کرمان در مدارس

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۹۵ درصد دانش‌ آموزان در مدارس استان ثبت نام شده اند؛ از آمادگی مدارس استان برای برپایی کلاس‌ های درس از اول مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در نشست تخصصی با مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، بیان کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته امسال بیش از ۶۸۰ هزار دانش آموز در سراسر استان با آغاز بازگشایی مدارس راهی کلاس‌های درس خواهند شد.

وی با بیان اینکه مدارس آمادگی کامل برای برپایی کلاس‌ های درس را از اول مهر ماه خواهند داشت، افزود: برای شروع سال تحصیلی بیش از ۹۷ درصد کتاب های درسی به شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده و آماده توزیع است، که در این راستا از خانواده‌ ها درخواست می‌ شود؛ نسبت به ثبت سفارش و تهیه کتاب درسی فرزندان خود عجله کنند و به روزهای آخر موکول نکنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: امسال یک هزار و ۵۰۰ معلم جذب آموزش و پرورش استان شده و به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم؛ که در روز اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.

رضایی با اشاره به پروژه‌ های در دست اقدام آموزش و پرورش، خاطر نشان کرد: تا ابتدای سال تحصیلی جدید ۷۲۵ کلاس درس در استان افتتاح خواهد شد؛ که پروژه آموزشی ۴۱ کلاسه سردار شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین پروژه آموزشی کشور تا ابتدای مهر ماه به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث اول مهر و شروع سال تحصیلی جدید هیچگونه مشکلی وجود ندارد و مدارس استان به طور کامل آماده حضور دانش آموزان هستند.

شایان ذکر است؛ نشست تخصصی مدیر کل و شورای معاونان آموزش و پرورش استان با مدیران ادارات آموزش و پرورش استان در خصوص ثبت نام دانش آموزان، ثبت سفارش کتب درسی، رتبه بندی معلمان و پروژه مهر برگزار شد./ اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha