معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: یک هزار و ۶۹۶ طرح در سطح استان آماده افتتاح و آغاز عملیات اجرایی است و بیشترین طرح های قابل افتتاح مربوط به شهرستان جیرفت است،

اجرای ۹ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید مصطفی آیت‌ اللهی موسوی در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: یک هزار و ۶۹۶ طرح در سطح استان آماده افتتاح و آغاز عملیات اجرایی است.


وی با بیان این مطلب که بیشترین طرح های قابل افتتاح مربوط به شهرستان جیرفت است، افزود: کل اعتبار برای افتتاحیه و عملیات اجرایی طرح های عمرانی دهه فجر، بیش از ۹ هزار میلیارد تومان است، که حدود ۶ هزار میلیارد آن مربوط به افتتاح و بیش ۲ هزار میلیارد مربوط عملیات اجرایی لست.


افتتاح ۴ هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در استان کرمان


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: در بحث جهاد تبیین باید دستاوردها را ببینیم و عملکرد دولت را به صورت شفاف برای اقشار مختلف جامعه تبیین کنیم.


امیر حسن‌ زاده ادامه داد: حضور سرمایه گذاران در سطح استان بیشتر شده است، لذا فرصت‌ها را باید دید و از آنها استفاده کرد.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان صریح کرد: در سطح استان ۹۹ طرح غیردولتی آماده افتتاح است که بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای آنها سرمایه‌گذاری شده و برای ۲ هزار نفر به صورت مستقیم و ۴ هزار نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌ کنند.


حسن زاده خاطرنشان کرد: این طرح ها توسط بخش خصوصی احداث شده‌ اند، که بیشترین تعداد طرح ها در شهرستان کرمان است.

استانداری کرمان