بیشترین طرح های افتتاحی دهه فجر استان کرمان مربوط به جیرفت است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: یک هزار و ۶۹۶ طرح در سطح استان آماده افتتاح و آغاز عملیات اجرایی است و بیشترین طرح های قابل افتتاح مربوط به شهرستان جیرفت است،

اجرای ۹ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در استان کرمان

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید مصطفی آیت‌ اللهی موسوی در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: یک هزار و ۶۹۶ طرح در سطح استان آماده افتتاح و آغاز عملیات اجرایی است.


وی با بیان این مطلب که بیشترین طرح های قابل افتتاح مربوط به شهرستان جیرفت است، افزود: کل اعتبار برای افتتاحیه و عملیات اجرایی طرح های عمرانی دهه فجر، بیش از ۹ هزار میلیارد تومان است، که حدود ۶ هزار میلیارد آن مربوط به افتتاح و بیش ۲ هزار میلیارد مربوط عملیات اجرایی لست.


افتتاح ۴ هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در استان کرمان


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: در بحث جهاد تبیین باید دستاوردها را ببینیم و عملکرد دولت را به صورت شفاف برای اقشار مختلف جامعه تبیین کنیم.


امیر حسن‌ زاده ادامه داد: حضور سرمایه گذاران در سطح استان بیشتر شده است، لذا فرصت‌ها را باید دید و از آنها استفاده کرد.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان صریح کرد: در سطح استان ۹۹ طرح غیردولتی آماده افتتاح است که بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای آنها سرمایه‌گذاری شده و برای ۲ هزار نفر به صورت مستقیم و ۴ هزار نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌ کنند.


حسن زاده خاطرنشان کرد: این طرح ها توسط بخش خصوصی احداث شده‌ اند، که بیشترین تعداد طرح ها در شهرستان کرمان است.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha