استاندار کرمان در نشست با جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان، تسریع در فرآیند اعطای وام‌ ها را در راستای کمک به فعالیت‌ های تولیدی و اشتغالزایی مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با استاندار کرمان در خصوص برنامه‌ های استان در بخش‌ های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و غیره برگزار شد.

در این نشست، نمایندگان حوزه‌ های انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، کرمان و راور، جیرفت و عنبرآباد، زرند و کوهبنان، سیرجان و بردسیر و معاونان استاندار نیز حضور داشتند.

استاندار کرمان، تسریع در فرآیند اعطای وام‌ ها را در راستای کمک به فعالیت‌های تولیدی و اشتغالزایی مورد تاکید قرار داد.

فداکار همچنین از اجرای شبکه فیبر نوری در همه مناطق استان خبر داد و گفت: کرمان، اولین استانی است، که در همه مناطق آن فیبر نوری اجرا می‌شود و شهر کرمان در دو ماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص ارزیابی کار مدیران، تصریح کرد: سامانه‌ ای برای نظرسنجی در خصوص عملکرد مدیران تعریف شده و در حال نهایی شدن است، تا به خوبی بتوان ارزیابی را انجام داد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، سرقت کابل‌ های برق را یکی از عوامل نگرانی در برخی از شهرستان‌ های استان بیان کرد.

شهباز حسن پور، ابراز داشت: از تیم ارشد مدیریتی استان رضایت داریم؛ اما برخی دستگاه‌ ها و مدیران میانی عملکرد مناسبی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌ ها به پرداخت تسهیلات و دستگاه‌ ها به فرآیند واگذاری زمین برای اجرای طرح‌ ها باید سرعت دهند.

حجت‌ الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی و برق‌ رسانی به برخی از شهرها روند کندی دارد.

وی بیان کرد: اصلاح وضعیت برخی راه‌ ها به ویژه راه‌ های روستایی و تسریع در انجام مناقصات عمرانی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، تعیین بخشدار برای برخی از مناطق و تسریع در تکمیل طرح‌ های آبرسانی را مورد تاکید قرار داد.

ذبیح‌ الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: با حضور دکتر فداکار استاندار جهادی، پیگیری امور استان با جدیت انجام می‌ شود و صداقت ایشان قابل تقدیر است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز با تشکر از زحمات استاندار، معاونان وی و تعامل با مجمع نمایندگان، گفت: در یک سال اخیر ۳۵۰ محدوده معدنی در استان عرضه خواهد شد و نیاز است در فرآیند واگذاری این پهنه‌ ها ملاحظات لازم انجام و واگذاری به افراد واجد شرایط با رعایت اصول لازم و شفافیت انجام شود.

محمدرضا پورابراهیمی بیان کرد: در حوزه مسکن باید بر اساس زمان‌ بندی‌ های اعلامی، اقدامات لازم انجام شوند و متقاضیان مسکن ملی بر اساس اولویت‌ های تعیین شده بتوانند از فرآیند ساخت مسکن خود مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ هایی که به خوبی به مردم خدمت کرده‌ اند، تقدیر شوند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/