تسریع در فرآیند اعطای وام‌ ها در استان کرمان

استاندار کرمان در نشست با جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان، تسریع در فرآیند اعطای وام‌ ها را در راستای کمک به فعالیت‌ های تولیدی و اشتغالزایی مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با استاندار کرمان در خصوص برنامه‌ های استان در بخش‌ های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و غیره برگزار شد.

در این نشست، نمایندگان حوزه‌ های انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، کرمان و راور، جیرفت و عنبرآباد، زرند و کوهبنان، سیرجان و بردسیر و معاونان استاندار نیز حضور داشتند.

استاندار کرمان، تسریع در فرآیند اعطای وام‌ ها را در راستای کمک به فعالیت‌های تولیدی و اشتغالزایی مورد تاکید قرار داد.

فداکار همچنین از اجرای شبکه فیبر نوری در همه مناطق استان خبر داد و گفت: کرمان، اولین استانی است، که در همه مناطق آن فیبر نوری اجرا می‌شود و شهر کرمان در دو ماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص ارزیابی کار مدیران، تصریح کرد: سامانه‌ ای برای نظرسنجی در خصوص عملکرد مدیران تعریف شده و در حال نهایی شدن است، تا به خوبی بتوان ارزیابی را انجام داد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، سرقت کابل‌ های برق را یکی از عوامل نگرانی در برخی از شهرستان‌ های استان بیان کرد.

شهباز حسن پور، ابراز داشت: از تیم ارشد مدیریتی استان رضایت داریم؛ اما برخی دستگاه‌ ها و مدیران میانی عملکرد مناسبی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌ ها به پرداخت تسهیلات و دستگاه‌ ها به فرآیند واگذاری زمین برای اجرای طرح‌ ها باید سرعت دهند.

حجت‌ الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی و برق‌ رسانی به برخی از شهرها روند کندی دارد.

وی بیان کرد: اصلاح وضعیت برخی راه‌ ها به ویژه راه‌ های روستایی و تسریع در انجام مناقصات عمرانی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، تعیین بخشدار برای برخی از مناطق و تسریع در تکمیل طرح‌ های آبرسانی را مورد تاکید قرار داد.

ذبیح‌ الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: با حضور دکتر فداکار استاندار جهادی، پیگیری امور استان با جدیت انجام می‌ شود و صداقت ایشان قابل تقدیر است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز با تشکر از زحمات استاندار، معاونان وی و تعامل با مجمع نمایندگان، گفت: در یک سال اخیر ۳۵۰ محدوده معدنی در استان عرضه خواهد شد و نیاز است در فرآیند واگذاری این پهنه‌ ها ملاحظات لازم انجام و واگذاری به افراد واجد شرایط با رعایت اصول لازم و شفافیت انجام شود.

محمدرضا پورابراهیمی بیان کرد: در حوزه مسکن باید بر اساس زمان‌ بندی‌ های اعلامی، اقدامات لازم انجام شوند و متقاضیان مسکن ملی بر اساس اولویت‌ های تعیین شده بتوانند از فرآیند ساخت مسکن خود مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ هایی که به خوبی به مردم خدمت کرده‌ اند، تقدیر شوند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha