دومین همایش تجدید بیعت جانبازان شیمیایی سراسر کشور با "مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی "به همراه آئین رونمایی از کتاب "روایت نفس های سوخته" با حضور استاندار کرمان و سایر مسئولین و جانبازان شیمیایی سرافراز کشور در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان داین همایش ضمن تبریک دهه کرامت و آرزوی سلامتی برای جانبازان شیمیایی، گفت: این افتخار نصیب شما جانبازان شده است؛ که در راه خدا جهاد کنید و همچنان پای عهد خود با آرمان‌ های دفاع مقدس ایستادگی کنید.

وی با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، افزود: امروزه نوع جنگ متفاوت شده‌ و دشمنان وارد حیطه‌ های فرهنگی و اقتصادی شده‌ اند.

استاندار کرمان بیان کرد: با همه مشکلات موجود اما رسالت ما این است؛ که در مسیر رزمندگی خود حرکت کنیم چرا که صحنه عوض شده است، اما جنگ و نبرد ادامه دارد.

فداکار؛ یکی از رسالت‌ های امروز رزمندگان را جهاد تبیین و احساس مسئولیت در قبال خانواده و جامعه عنوان و بیان کرد: در سالیان پس از انقلاب فعالیت‌ ها و پیشرفت‌ های زیادی اتفاق افتاده است؛ که باید این پیشرفت‌ ها را تبیین کرد و از طرف دیگر باید ضعف‌ های خود را ببینیم و در جهت رفع آن آنها حرکت کنیم.

وی با بیان این مطلب که ما مردمان خوبی داریم چراکه همیشه همراه نظام بوده‌ اند، ابراز داشت: در شرایط فعلی وظیفه همه ما تلاش برای حل مشکلات مردم است و این تلاش‌ ها نیز باید تبیین شود؛ تا موجب اقناع افکار عمومی شود.

استاندار کرمان با اشاره به اغتشاشات اخیر و عدم همکاری مردم با دشمنان، ابراز داشت: مشکل ما با دشمنان نظام، ماهیتی است و صرفا محدود به اعتقادات نیست؛ بلکه فرهنگ ایرانی فشار و بی عدالتی را بر نمی تابد لذا بدخواهان نظام در صحنه‌ های مختلف از جمله حوزه اقتصاد با ما سر جنگ دارند.

فداکار، مقاومت و قوی شدن را تنها راه مقابله با دشمنان عنوان و تصریح کرد: بر این اساس باید با حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت برای رفع مشکلات گام برداشت.

وی در پایان ضمن اشاره به ارزش و فضیلت کار جانبازان در دوران دفاع مقدس، برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

گفتنی است؛ در پایان با حضور استاندار کرمان و تعدادی از مسئولین از کتاب "روایت نفس های سوخته" رونمایی شد.

استانداری کرمان

انتهای پیام/