دومین همایش کشوری تجدید بیعت جانبازان شیمیایی با مکتب حاج قاسم در کرمان

دومین همایش تجدید بیعت جانبازان شیمیایی سراسر کشور با "مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی "به همراه آئین رونمایی از کتاب "روایت نفس های سوخته" با حضور استاندار کرمان و سایر مسئولین و جانبازان شیمیایی سرافراز کشور در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان داین همایش ضمن تبریک دهه کرامت و آرزوی سلامتی برای جانبازان شیمیایی، گفت: این افتخار نصیب شما جانبازان شده است؛ که در راه خدا جهاد کنید و همچنان پای عهد خود با آرمان‌ های دفاع مقدس ایستادگی کنید.

وی با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، افزود: امروزه نوع جنگ متفاوت شده‌ و دشمنان وارد حیطه‌ های فرهنگی و اقتصادی شده‌ اند.

استاندار کرمان بیان کرد: با همه مشکلات موجود اما رسالت ما این است؛ که در مسیر رزمندگی خود حرکت کنیم چرا که صحنه عوض شده است، اما جنگ و نبرد ادامه دارد.

فداکار؛ یکی از رسالت‌ های امروز رزمندگان را جهاد تبیین و احساس مسئولیت در قبال خانواده و جامعه عنوان و بیان کرد: در سالیان پس از انقلاب فعالیت‌ ها و پیشرفت‌ های زیادی اتفاق افتاده است؛ که باید این پیشرفت‌ ها را تبیین کرد و از طرف دیگر باید ضعف‌ های خود را ببینیم و در جهت رفع آن آنها حرکت کنیم.

وی با بیان این مطلب که ما مردمان خوبی داریم چراکه همیشه همراه نظام بوده‌ اند، ابراز داشت: در شرایط فعلی وظیفه همه ما تلاش برای حل مشکلات مردم است و این تلاش‌ ها نیز باید تبیین شود؛ تا موجب اقناع افکار عمومی شود.

دومین همایش کشوری تجدید بیعت جانبازان شیمیایی با مکتب حاج قاسم در کرمان

استاندار کرمان با اشاره به اغتشاشات اخیر و عدم همکاری مردم با دشمنان، ابراز داشت: مشکل ما با دشمنان نظام، ماهیتی است و صرفا محدود به اعتقادات نیست؛ بلکه فرهنگ ایرانی فشار و بی عدالتی را بر نمی تابد لذا بدخواهان نظام در صحنه‌ های مختلف از جمله حوزه اقتصاد با ما سر جنگ دارند.

فداکار، مقاومت و قوی شدن را تنها راه مقابله با دشمنان عنوان و تصریح کرد: بر این اساس باید با حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت برای رفع مشکلات گام برداشت.

وی در پایان ضمن اشاره به ارزش و فضیلت کار جانبازان در دوران دفاع مقدس، برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

گفتنی است؛ در پایان با حضور استاندار کرمان و تعدادی از مسئولین از کتاب "روایت نفس های سوخته" رونمایی شد.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha