استاندار کرمان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی کمک‌ های مردمی در استان به کمیته امداد استان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد اعتماد آحاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار با حضور در پایگاه جشن‌ نیکوکاری واقع در میدان آزادی و مشارکت در این کار خداپسندانه عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام ارزشمندی را در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای محرومان در دو مقطع سال دارد.

وی بیان کرد: مردم نوعدوست و خیر استان کرمان همواره کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به محرومان و نیازمندان جامعه دارند و امسال نیز کمک‌های مردمی به کمیته امداد، ۳۰ درصد افزایش داشته است.

استاندار کرمان تصریح کرد: میزان مشارکت در کارهای خیر و نیکوکاری، نشان می‌ دهد که نوعدوستی مردم ادامه دارد و کمیته امداد نیز مورد اعتماد آنهاست.

فداکار با دعوت از مردم برای حضور در پایگاه‌ های جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید گفت: مشارکت خانواده‌ ها به همراه فرزندانشان، فرهنگسازی از اقدام ارزشمند و ماندگار انفاق است.

گفتنی است؛ جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه سال جدید با هدف جمع‌ آوری کمک‌ های مردمی برای نیازمندان در سراسر کشور برگزار می‌ شود و امسال ۴۰ پایگاه در میادین اصلی استان کرمان به این منظور دایر شده است.

۴۲۰ مرکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان نیز کمک‌ های مردمی را جمع‌ آوری می‌ کنند.

همچنین مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌ توانند با شماره‌گیری #۳۴*۸۸۷۷* کمک‌ های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

پایگاه‌های جشن نیکوکاری از ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه در سراسر استان دایر هستند.