افزایش ۳۰ درصدی کمک‌ های مردمی به کمیته امداد

استاندار کرمان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی کمک‌ های مردمی در استان به کمیته امداد استان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد اعتماد آحاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار با حضور در پایگاه جشن‌ نیکوکاری واقع در میدان آزادی و مشارکت در این کار خداپسندانه عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام ارزشمندی را در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای محرومان در دو مقطع سال دارد.

وی بیان کرد: مردم نوعدوست و خیر استان کرمان همواره کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به محرومان و نیازمندان جامعه دارند و امسال نیز کمک‌های مردمی به کمیته امداد، ۳۰ درصد افزایش داشته است.

استاندار کرمان تصریح کرد: میزان مشارکت در کارهای خیر و نیکوکاری، نشان می‌ دهد که نوعدوستی مردم ادامه دارد و کمیته امداد نیز مورد اعتماد آنهاست.

فداکار با دعوت از مردم برای حضور در پایگاه‌ های جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید گفت: مشارکت خانواده‌ ها به همراه فرزندانشان، فرهنگسازی از اقدام ارزشمند و ماندگار انفاق است.

گفتنی است؛ جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه سال جدید با هدف جمع‌ آوری کمک‌ های مردمی برای نیازمندان در سراسر کشور برگزار می‌ شود و امسال ۴۰ پایگاه در میادین اصلی استان کرمان به این منظور دایر شده است.

۴۲۰ مرکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان نیز کمک‌ های مردمی را جمع‌ آوری می‌ کنند.

همچنین مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌ توانند با شماره‌گیری #۳۴*۸۸۷۷* کمک‌ های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

پایگاه‌های جشن نیکوکاری از ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه در سراسر استان دایر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha