مدیر کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان با اعلام آمادگی کامل استان کرمان برای میزبانی جشنواره ملی چند رسانه‌ ای میراث‌ فرهنگی گفت: این جشنواره می‌ تواند نقش مهم و اساسی در ارتقای سواد میراثی و معرفی ظرفیت‌ های گردشگری و صنایع دستی استان کرمان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید شاهرخی در جلسه ای که با حضور علیرضا تابش مشاور معاون میراث‌ فرهنگی و عضو شورای عالی سیاستگذاری سومین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ ای گفت: کرمان از ظرفیت‌ های ناب برخوردار است و کاملا آمادگی برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ ای را دارد.

وی، با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در استان کرمان موجب تقویت و ارتقای ظرفیت‌ های موجود خواهد شد، اظهار داشت: کرمان در بحث دارایی‌ ها، توانایی‌ ها و ظرفیت‌ ها در همه بخش‌ ها از پیشینه تمدنی جهان و دارایی های ثبتی در حافظه جهانی و میراث‌ جهانی و بخش‌ های مختلف پیشتاز است.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان افزود: آنچه همه ما متحدالقول دنبال آن هستیم معرفی استان کرمان است؛ که این جشنواره برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ های گردشگری، فرهنگی و میراثی استان کرمان کمک شایانی خواهد کرد.

شاهرخی در ادامه با ابراز امیدواری از هم‌ افزایی و هم‌ گرایی ظرفیت‌ های موجود در استان کرمان؛ خاطرنشان ساخت: ان شاءالله شاهد میزبانی استان کرمان برای برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ ای باشیم.