اعلام آمادگی کرمان برای جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ ای میراث‌ فرهنگی

مدیر کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان با اعلام آمادگی کامل استان کرمان برای میزبانی جشنواره ملی چند رسانه‌ ای میراث‌ فرهنگی گفت: این جشنواره می‌ تواند نقش مهم و اساسی در ارتقای سواد میراثی و معرفی ظرفیت‌ های گردشگری و صنایع دستی استان کرمان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید شاهرخی در جلسه ای که با حضور علیرضا تابش مشاور معاون میراث‌ فرهنگی و عضو شورای عالی سیاستگذاری سومین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ ای گفت: کرمان از ظرفیت‌ های ناب برخوردار است و کاملا آمادگی برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ ای را دارد.

وی، با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در استان کرمان موجب تقویت و ارتقای ظرفیت‌ های موجود خواهد شد، اظهار داشت: کرمان در بحث دارایی‌ ها، توانایی‌ ها و ظرفیت‌ ها در همه بخش‌ ها از پیشینه تمدنی جهان و دارایی های ثبتی در حافظه جهانی و میراث‌ جهانی و بخش‌ های مختلف پیشتاز است.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان افزود: آنچه همه ما متحدالقول دنبال آن هستیم معرفی استان کرمان است؛ که این جشنواره برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ های گردشگری، فرهنگی و میراثی استان کرمان کمک شایانی خواهد کرد.

شاهرخی در ادامه با ابراز امیدواری از هم‌ افزایی و هم‌ گرایی ظرفیت‌ های موجود در استان کرمان؛ خاطرنشان ساخت: ان شاءالله شاهد میزبانی استان کرمان برای برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ ای باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha