کد خبر: آغاز-به-كار-گروه-طب-ايراني-سنتي-بيمارس
۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶

به گزارش  گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، دکتر سید بهمن سبحانی، با اعلام این خبر گفت: امروزه، بسياري از كشورهاي جهان با بهره گيري از ظرفيت هاي طب مكمل از جمله طب سنتي خود در كنار طب رايج و نوين، توانسته اند در زمينه هاي درمان و تشخيص بيماري ها،‌ پيشرفت هاي خوب و قابل توجهي داشته باشند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با تاكيد بر جايگاه طب ايراني- سنتي در ديدگاه عمومي جامعه ايران و اعتماد مردم به آن و از طرفي توصیه های سازمان بهداشت جهانی برای استفاده از ظرفیت های طب سنتی  افزود: در سال هاي اخير طب ایرانی به مدد فعالان علمی اين رشته از سوي جامعه ما با اقبال زيادي روبه رو شده است. به همين منظور در بيمارستان فوق تخصصي نورافشار،‌ هدف گسترش طب تلفیقی و راه اندازی کلینیک های طب مکمل در كنار ساير بخش هاي تخصصي و فوق تخصصي، كلينيك طب سنتي ایران در بيمارستان با هدف ارتقاء سطح خدمات دهي به بيماران افتتاح شد.

دكتر محمودرضا فقيهي، مدير كلينيك تخصصي طب سنتي بيمارستان نورافشار، گفت: گروه طب سنتي بيمارستان نورافشار خدماتي همچون مشاوره اصلاح سبك زندگي، مشاوره تغذيه و مشاوره درمان بيماري ها و همچنين خدمات تخصصي طب سنتي همچون مزاج شناسي، ‌درمان بيماري هاي اسكلتي عضلاني،‌ ماساژ درمانی و ... را ارائه مي دهد.

وي با بيان اين نكته كه طب سنتي،‌ علمي غني و ريشه دار در فرهنگ اسلامي ايران است، افزود: با توسعه طب ايراني،‌ در كنار طب نوين و استفاده از تجربيات اين عرصه مي توان در مسير بهبود سلامت جامعه هرچه بهتر گام برداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha