کد خبر: آغاز-توزیع-۲-هزار۸۶-بسته-معیشتی-در-آذرب
۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی؛ حمید حسین پور در این مراسم با اشاره به نقش گوناگون  هلال احمر در بحران کرونا گفت: در راستای اجرای تصمیمات ستاد کرونا جمعیت هلال احمر از بدو پیدایش کرونا به عنوان عضوی از ستاد ،تمامی کارها و اقدامات خود را با رویکرد قطع  زنجیره کرونا  پیگیری می‌کند .

وی گفت: جوانان و داوطلبان و امدادگران و نجاتگران هلال احمر باایفای نقش در  در غربالگری کووید ۱۹ در مبادی ورودی شهرهاو اجرای طرح آمران سلامت و  اجرای طرح «ناظران سلامت» که مزین به نام شهید سلیمانی است و برکات فراوانی در پی داشته است و همچنین با توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضدعفونی گام مهمی در مهار ویروس کرونا برداشته اند .

 حسین پور افزود : امروز سومین مرحله توزیع کمکهای مومنانه در قالب طرح دست یار از محل کمک‌های بین المللی را  پیش رو داریم که تعداد ۲هزار و ۸۶ بسته غذایی به ارزش ریالی هربسته ۵۳۰ هزار تومان در مجموع به ارزش یک میلیارد و 100میلیون تومان محتوی روغن، برنج، ماکارونی، حبوبات، رب، قند، عدس و چای خریداری شده و در میان جامعه هدف توزیع خواهد شد .

مردم همواره از  جمعیت هلال احمر به نیکی یاد می کنند

حجت الاسلام آل هاشم  نیز در این مراسم  ضمن تجلیل از نقش خیرین و نیکوکاران در ایام کرونا گفت: مردم در ایام کرونا بخوبی نقش خود را در راستای کمک های مومنانه ایفا کردند .

وی به نقش هلال احمر در برقراری صلح و آرامش اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر نه تنها در سطح کشور ، بلکه در سطح دنیا ،سفیر صلح و آرامش می باشد و در عرصه های گوناگون فداکاری های مختلفی از خود نشان داده است .

امام جمعه تبریز افزود: هلال احمر از جمله سازمان هایی است که مردم از آنها به نیکی یاد می کنند و خدمات هلال احمر و پلیس راه و آتش نشانی و اورژانس تعطیل بردار نمی باشد .

وی گفت: با همه سختی ها و ماموریت های امدادی متفاوت، نیروهای هلال احمر در امر کمک های مومنانه هم سهیم هستند که از زحمات همه داوطلبان و خیران و مسئولان هلال احمر تشکر و قدردانی می کنیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha