کد خبر: آغاز-واکسیناسیون-کارکنان-سازمان-مدیر
۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰
آغاز واکسیناسیون کارکنان سازمان مدیریت پسماند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از سازمان مدیریت پسماند؛ صدر الدین علیپور ضمن اعلام این خبر گفت: تاکنون 23 درصد پرسنل شامل پاکبانان‌ها و پرسنل دفع پسماندهای بیمارستانی این سازمان طی ۲ مرحله واکسن کرونا را دریافت کردند و هم اکنون با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت و درمان در خصوص تزريق واكسن به همه متولدين پس از ١٣٤٩این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این سازمان از ابتدای شیوع کرونا با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و به کارگیری اقدامات لازم از قبیل رعایت جدی پروتکل‌ها، آموزش‌های کاربردی در رابطه با انتقال ویروس کرونا، نمونه گیری مرتب از افراد مشکوک و پیگیری های لازم در خصوص آن‌ها، ضدعفونی روزانه واحدهای تابعه سازمان، توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بین پرسنل، عدم پخت و پز در آبدارخانه ها و توزیع چای کیسه ای بین پرسنل و... تمام تلاش خود را در جهت مهار این ویروس به کار گرفت.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ضمن ابراز تاسف از جان باختن 2 نفر از پرسنل این سازمان در اثر ابتلا به کرونا و ابتلای حدود ۲۱۰ نفر از پرسنل به کرونا افزود: تاکنون ۲۰۰ نفر از پاکبانان و پرسنل دفع پسماندهای بیمارستانی واکسینه شدند و دو مرحله واکسن کرونا را دریافت کردند. سایر پاکبان‌ها و عوامل دفع و دفن پسماندهای خانگی در انتظار تزریق و دریافت واکسن کرونا بوده و در حال حاضر هم کلیه پرسنل واحدهای تابعه این مجموعه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

علیپور با تاکید بر تاثیر شیوع کرونا بر تغییر سبک زندگی مردم گفت: با توجه به اینکه ماه هاست با افزایش تناژ پسماند شهروندان ناشی از تغییر سبک زندگی آنها و افزایش پسماند ویژه خانگی رو به رو هستیم، ترویج فرهنگ مدیریت صحیح پسماند ها و انعکاس میزان خطر در کمین نیروهای این سازمان از اهمیت زیادی برخوردار است از این رو در کنار اقدامات اجرایی و پیشگیرانه این سازمان کمک رسانه ها و تعامل شهروندان بسیارضروری است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha