کد خبر: آمار-جوانان-و-موارد-خانوادگی-در-موج-چها
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۲۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر محمدرضا حسینعلی‌زاده ، اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز انجام شده است و تعدادی از بخش‌های غیرکرونایی هم به بیماران کرونایی اختصاص یافته، اما درمانگاه و بخش آنژیوگرافی این بیمارستان همچنان در حال خدمت‌رسانی به بیماران غیرکرونایی است.

وی با بیان اینکه در میان بیماران درگیری سیستم گوارشی به صورت پیوسته و توامان دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: در میان مبتلاها و بستری‌های موج چهارم بحران کرونا آمار جوانان و موارد خانوادگی بیشتر از سایر گروه‌ها بوده است و عمده علائم آنان درگیری شدید ریه و یا همراه با علائم گوارشی بوده است.

رئیس بیمارستان شریعتی تصریح کرد: توصیه اکیدمان به مردم این است که ضمن استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی را مورد توجه قرار دهند و در صورت ابتلا به علائم مشکوک به کرونا، بلافاصله به مراکز منتخب کرونا مراجعه کنند تا در صورت نیاز از طریق این مراکز به بیمارستان ارجاع شوند.

دکتر حسینعلی‌زاده بیان کرد: شرایط کنونی بحرانی است، چرا که تعداد بیماران و سرعت انتشار ویروس در موج چهارم بحران کرونا بیشتر از گذشته شده است و از مردم می‌خواهیم که  یارعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی با مدافعان سلامت همکاری داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha