کد خبر: اتصال-۶۳۸-پزشک-به-سیستم-الکترونیکی-در-ت
۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۱۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از سازمان بیمه سلامت،وحید مجیدی افزود: تنها ۴۰۰ پزشک هنوز به این سیستم وصل نشده اند که قطعا با برنامه‌ریزی و ارائه آموزش‌های لازم تا آخر شهریورماه همه پزشکان می توانند نسخ را الکترونیکی ارسال کنند.

 مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی بيان کرد: در راستای تشویق پزشکان برای ورود به طرح ارسال الکترونیکی نسخه ها، ۱۰ هزار میلیارد ریال در اواسط تیرماه سال جاری برای پزشکانی که نسخ الکترونیکی ارسال کردند، توسط اداره کل بیمه سلامت استان پرداخت شده است .

وی با بیان اینکه ۵۸۰ موسسه نسخ خود را به صورت الکترونیکی ارسال می‌کنند، افزود: تا پایان مرداد ماه تحول چشمگیری در این زمینه خواهیم داشت.

مجیدی ادامه داد: با راه اندازی وب سرویس در آزمایشگاه ها و داروخانه ها، مراکز می توانند تمام اطلاعات لازم را در یک نرم افزار دریافت کنند و فرایند کار تسهیل می شود.

وی بیان کرد: تا آذر سال‌جاری، چیزی به نام نسخه کاغذی وجود نخواهد داشت.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی، از هماهنگی با بیمارستان‌های شمس، بهبود، شهریار، ۲۹ بهمن و کلینیک ۱۳ آبان برای ارسال الکترونیکی اسناد بستری خبر داد و افزود: با این کار چهار میلیون برگ کاغذ در سال در استان صرفه‌جویی می شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد ریال از پرداختی کارانه پرستاران در اختیار بیمه سلامت قرار گرفت، گفت: روز یکشنبه320 میلیارد ریال از این مبلغ که سهم آذربایجان شرقی بود به منظور تقدیر و ایجاد انگیزش و افزایش رضایتمندی پرستاران به حساب دانشگاه علوم پزشکی تبریز واریز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha