کد خبر: اجرای-طرح-مشترک-تشدید-بیماریابی-ابلا
۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵
اجرای طرح مشترک "تشدید بیماریابی " ابلاغ شد

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، این طرح مشترک با امضای دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، در راستای استمرار طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جهت تسریع در بیماریابی، قرنطینه موارد مبتلا و نهایتا کاهش موارد بستری و مرگ و میر کرونا، جهت اجرا ابلاغ شده است.

متن این ابلاغیه مشترک به شرح زیر است؛

استانداران محترم

فرماندهان محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استانها

روسای دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور

همیاری و همراهی برادران و خواهران بسیجی در کنار مدافعین سلامت در قالب طرحی مزین به نام سردار رشید، شهید قاسم سلیمانی با بهره مندی از مرحمت الهی و بکارگیری شیوه ای جهادی و برگرفته از تجربه ایّام دفاع مقدس توانست در مهار بیماری به نحو چشمگیر موثر باشد.

اینک با ورود ویروس سرکش جهش یافته، همکارانمان طرحی مشترک تحت عنوان " تشدید بیماریابی" در راستای استمرار طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جهت تسریع در بیماریابی، قرنطینه موارد مبتلا و نهایتا کاهش موارد بستری و مرگ و میر تهیه کرده اند که جهت اجرا ابلاغ می گردد.

امید است، با استفاده از تجارب مرحله نخست و بکارگیری کلیه نیروهای موثر در دانشگاه های علوم پزشکی، سازمان بسیج مستضعفین، جمعیت هلال احمر، دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد به شیوه محله محور و استفاده از ظرفیت برنامه " هرخانه یک پایگاه سلامت" بتوانیم همچون گذشته مشمول عنایت پروردگار گشته، در مهار هرچه زودتر بیماری توفیق یابیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha