کد خبر: اجرای-طرح-نظارتی-ویژه-پایان-سال-و-نوروز
۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، در ادامه روند اجرای طرح نظارت بر اصناف ویژه پایان سال و نوروز 1400، معاونت بازرسی و نظارت سازمان به همراه کارشناسان بازرسی سازمان از واحدهای صنفی شهرستان رودبار جنوب بازرسی کردند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان در این خصوص گفت: در این بازرسی ها که 5 اکیپ از بازرسان سازمان حضور داشتند، از 88 واحد صنفی شهرستان منوجان بازسی بعمل آمد.

محمدعلی توکلی افزود: در میان واحدهای صنفی بازرسی شده، 54 واحد صنفی دارای تخلف بوده که پرونده تخلف برای آنها تشکیل و جهت ادامه روند قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی همچنین از مردم درخواست کرد چنانچه در هرکدام از واحدهای صنفی تخلفاتی از قبیل امتناع از فروش، گرانفروشی و یا انبار ذخیره کالا غیر متعارف (احتکار کالا) مشاهده کردند، با سامانه ١٢٤ (رسیدگی به تخلفات صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان) در تمامی شهرستان ها تماس بگیرند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان همچنین از تشکیل 45 پرونده تخلف صنفی در منوجان خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شده به ایام پایانی سال و در ادامه روند اجرای طرح نظارت بر اصناف ویژه پایان سال و نوروز 1400، معاونت بازرسی و نظارت سازمان به همراه کارشناسان بازرسی سازمان از واحدهای صنفی این شهرستان بازرسی کردند.

توکلی بیان کرد: در این بازرسی ها که ۴ اکیپ از بازرسان سازمان حضور داشتند، از 70 واحد صنفی شهرستان منوجان بازسی بعمل آمد.

وی افزود: در میان واحدهای صنفی بازرسی شده، ۴۵ واحد صنفی دارای تخلف بوده که پرونده تخلف برای آنها تشکیل و جهت ادامه روند قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha