کد خبر: استاندار-کردستان-عضو-داوطلب-جمعیت-هلا
۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۳۴
استاندار کردستان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کردستان ؛ صبح امروز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به همراه معاونین خود با حضور در محل دفتر استاندار کردستان با ایشان دیدار کردند .

دکتر جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این دیدار ضمن گرامیداشت روز جهانی داوطلب گزارشی از فعالیت های جمعیت استان در ماه های اخیر ارائه کرد .

وی با شاره به نقش موثر و بسزای داوطلبان در جمعیت هلال احمر ادامه داد : از ابتدای سال ۹۹ تاکنون باهمت داوطلبان خیّر و نیکوکار هلال احمر استان اقدامات بسیار ارزشمندی از جمله توزیع بسته های معیشتی در مناطق کم برخوردار ، مساعدت های درمانی به مددجویان ، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و ... صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان دارد .

دکتر جلالی هدف از تشکیل سازمان داوطلبان را جذب، سازماندهی ، انسجام فعاليت ها و خدمات داوطلبانه در راستای حمايت از آسيب ديدگان حوادث و سوانح مختلف و نيز نيازمندان و اقشار آسيب پذير با بهره گيري از توان و مساعدت افراد و اقشار توانمند جامعه عنوان کرد و افزود : جمعیت هلال احمر استان کردستان با ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی که با همت خیّرین عزیز استان راه اندازی شده ، گام مهمی در راستای اهداف والای خود برداشته است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت : داوطلبان هلال احمر استان کردستان در پیشگیری از ویروس کرونا نیز تسکین آلام بیماران کرونایی و کادر درمان استان شدند ، پزشکان و پرستاران عزیزی که از سراسر کشور پای کار آمدند تا باری از دوش کادر درمان بردارند و خیّرین و نیکوکاران محترمی که در این راه هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند تا مبادا دلی مکدر شود .

مهندس مرادنیا استاندار کردستان نیز در ابتدا ضمن تبریک روز جهانی داوطلب گفت : از مدیرعامل و مجموعه جمعیت هلال احمر استان به پاس تلاش های شبانه روزی آنان به ویژه در حوادث اخیر صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم .

وی افزود : در بحث پیشگیری از ویروس کرونا بنده شاهد بودم که جمعیت هلال احمر استان همراه بسیار خوبی برای مجموعه علوم پزشکی بوده و در طرح های صورت گرفته نیز حضور جدی داشته و دارند .

استاندار کردستان در ادامه افزود : در حوادث مختلف ، مردم آسیب دیده با حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر که بدون هیچ توقع و چشم داشتی به کمک آنان می شتابند آرامش خاطر میگیرند .

مهندس مرادنیا در پایان گفت پوشیدن لباس داوطلبی جمعیت هلال احمر را افتخار بزرگی میدانم و از همه مردم عزیز درخواست میکنم که به عضویت این سازمان بشردوستانه در آمده و در فعالیت های خیرخواهانه آن حضور یابند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha