کد خبر: استفاده-از-فضای-مجازی-در-حوزه-پیشگیری-ا
۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۲
استفاده از فضای مجازی در حوزه پیشگیری از اعتیاد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سمنان؛ اولین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در سال ۹۹ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی با محوریت ابلاغ برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۹ و همچنین تبیین برنامه های سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان و رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر در این جلسه با تاکید بر تاثیرگزاری ویروس کرونا بر اقدامات فرهنگی در شرایط کنونی گفت: عملکرد کمیته فرهنگی پیشگیری به تبع این شرایط بایستی تغییر نماید و استفاده از فضای مجازی مهمترین شاخصۀ آن می باشد.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی مبارزه با مواد مخدر ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که شامل ۹ بخش می‌باشد، اظهار داشت: مطابق برنامه‌های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر  از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود برنامه‌های عملیاتی خود را اعلام و بر همان اساس اقدام کنند.

دبیر شورا تصریح کرد: کمیته فرهنگی پیشگیری استان درصدد است تا با اجرای برنامه‌های کمی و کیفی در جذب اعتبارات بیشتر و اجرای خدمات بهتر در این راستا تلاش کند.

ایزدپور بر برنامه‌ریزی دستگاه‌ها جهت اجرای برنامه‌های سالروز جهانی مبارزه با مواد با رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، بخصوص بهره گیری از فضای مجازی و صدا و سیما تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha