کد خبر: افتتاح-بخش-icu-بیمارستان-تامین-اجتماعی-ل
۲ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۱۲
افتتاح بخش ICU بیمارستان تامین اجتماعی لواسانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمارستان شهید لواسانی به عنوان یک مرکز معتبر و خوشنام با پزشکان ساعی و حاذق و امکانات پیشرفته و به روز، در خدمت بیمه شدگان تامین اجتماعی بوده و  آماده ارائه خدمات درمانی خصوصا در جراحی قلب و آنژیوپلاستی است.

دکتر پناهی زاده در این مراسم، ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان و اهدا گل به پرستاران آن مرکز روز پرستار را تبریک گفت و تلاش آنان در این برهه زمانی را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

وی افزود: زحمات شبانه روزی کادر درمان و خصوصا پرستاران سختکوش در کاهش آلام بیماران بارز و ستودنی است و قطعا مردم کشورمان قدردان تلاشها و از خود گذشتگی های پرستاران هستند.

دکتر پناهی زاده با حضور در بین پرستاران و کادر درمان تاکید کرد: از این پس بازدیدهای میدانی از بیمارستانها و مراکز درمانی به طور مستمر انجام خواهد شد و بیمه شدگان و کارکنان می توانند مشکلات خود را با وی در میان بگذارند.

وی افزود: بخش آی سی یو بیمارستان شهید لواسانی، با 10 تخت فعال، یک تخت ایزوله و فضایی مناسب برای رفاه حال بیماران مراجعه کننده به آن مرکز، راه اندازی شد.

دکتر پناهی زاده همچنین در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد برگزار شد، تلاش های بی دریغ کادر درمان به خصوص در یک ساله اخیر همزمان با شیوع کرونا را ستودنی دانست و افزود: مردم شریف ایران قدردان این زحمات هستند.

وی با تجلیل از شهدای مدافع سلامت بیمارستان لبافی نژاد بیان داشت: کارکنان مراکز درمانی و خانواده های آنان متحمل سختی های زیادی در این دوران شدند. کار این همکاران بسیار ارزشمند است زیرا با تمام وجود در خدمت افراد دردمند جامعه هستند.

دکتر پناهی زاده بیمارستان لبافی نژاد را نمونه موفق همکاری فیمابین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و افزود: این مرکز به عنوان قطب تخصصی چشم پزشکی و ارولوژی، خدمات بسیار ارزنده ای را به بیمه شدگان و مستمری بگیران و دیگر اقشار ارائه می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گیرندگان این خدمات، عمدتا از اقشار مولد جامعه هستند، بیان داشت: کیفیت کار و رضایتمندی بیمار بسیار حائز اهمیت است، بنابراین از لحاظ نیروی انسانی و اختصاص تجهیزات، پشتیبانی ویژه از این مرکز خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha