کد خبر: افتتاح-سه-پروژه-تولیدی-و-گردشگری-با-حضو
۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۳
افتتاح سه پروژه تولیدی و گردشگری با حضور استاندار گیلان در شفت

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ در دهمین روز از دهه مبارک فجر ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور ارسلان زارع استاندار، دو واحد تولید مواد شوینده و نیز محصولات پزشکی از قبیل ماسک، پد الکل، دستکش و اقلام بهداشتی با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۳۳ نفر در شهرک صنعتی شفت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 در ادامه سفر نماینده عالی دولت در گیلان به این شهرستان، یک مجتمع بوم گردی در روستای ملاسرای شفت با هزینه ۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر افتتاح شد.

 استاندار گیلان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه علیرغم تنگناها و شرایط دشوار تحریمی، پروژه های خوبی در عرصه تولید این شهرستان به ثمر نشسته، اظهارداشت: به سبب ظرفیت بالای شفت در عرصه گردشگری، یک واحد بوم گردی نیز امروز به مرحله بهره‌برداری رسید.

 دکتر زارع به سرمایه‌گذاری حدود ۲۱ میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های افتتاح شده امروز اشاره و اضافه کرد: این طرح ها ظرفیت های خوب اشتغالزایی نیز برای جوانان فراهم کرده که با افتتاح طرح‌های توسعه به عنوان برنامه‌های سرمایه‌گذاران و حمایت‌های تسهیلاتی، این فرصت در سال آینده، افزایش می یابد.

 در دهه فجر امسال ۸۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.این میزان اعتبار نسبت به ایام دهه فجر سال گذشته، ۹۶ درصد رشد دارد.

 از مجموع اعتبارات پروژه‌های دهه فجر امسال بالغ بر دو هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش خصوصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha