کد خبر: افزایش-11-صدم-درصد-سرانه-ورزشی-دولت-یازد
۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با روی کار آمدن دولت یازدهم و دوازدهم و در راستای توسعه اماکن ورزشی و زیر ساخت های ورزشی در استان اردبیل 11 صدم درصد به سرانه ورشی استان اردبیل اضافه شد..
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: ۱۲ پروژه ورزشی شهری اعم از" احداث سالن شهرک کوثر، بهسازی سالن خدنگی، بهسازی سالن برزگر، بهسازی سالن ۱۲ بهمن و بهسازی سالن گلمغان در اردبیل و احداث جایگاه تماشاگران فوتبال ،احداث استخر، تکمیل سالن شهری،احداث خوابگاه، سالن ایثار و بهسازی سالن شهدا در پارس آباد" از طرح هایی است که با اعتبارات ملی و استانی در قالب پروژه های حوزه شهری و از سال ۹۳ تا ۹۸ افتتاح شده است.
او تصریح کرد: ۷ پروژه ورزشی روستایی اعم از" احداث سالن روستای نقدی، احداث سالن روستای مرنی نمین،تکمیل سالن روستای مرنی، احداث خانه کشتی روستای نوشهر،احداث خانه کشتی سرعین،تکمیل سالن روستای دیزج،تکمیل سالن روستای آراللو و تکمیل سالن روستای سنگ آباد کوثر" از دیگر پروژه های افتتاح شده در دولت یازدهم و دوازدهم است.
انوشیروانی اظهار کرد: برای افتتاح این ۱۹ پروژه در سطح استان، یکصدو بیست و چهار هزار میلیارد ریال، معادل دوازده میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل عنوان کرد: در سال جاری یعنی سال 99، 10 پروژه ورزشی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند با تامین اعتبارات لازم افتتاج خواهند شد که از مهمترین این پروژه ها در استان سالن سرپوشیدع دو ومیدانی مجموعه ورزشی علی دایی می باشد که در حال حاضر عملیات اجرایی تارتان و موتور خانه در حال اجرا می باشد و در ماه های آتی آماده و قابل بهره برداری خواهد بود.
سجاد انوشیروانی اضافه کرد: در دولت یاطدهم و دوازدهم " تدبیرو امید" ، سرانه ورزشی استان اردبیل، از ۴۵ صدم درصد به ۵۶ صدم درصد افزایش یافته است که رشد ۱۱ صدم درصدی را نشان می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha