به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)،، شهریار اسلامی تبار افزود: میزان شکایات مربوط به این سازمان در سال 96 نسبت به سال قبل سه برابر شده است که این موضوع با میزان آگاهی مردم ارتباط مستقیم دارد.
وی خاطرنشان کرد: امسال حدود 250 پرونده حقوقی برای سازمان غذا و دارو تشکیل شده است که این نشاندهنده اهمیت این حوزه است و سیستمهای ارتباط جمعی نیز در افزایش این پروندههای حقوقی بسیار تاثیرگذار بودهاند.
مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: هنگامی که مردم احساس میکنند کالایی در حوزه غذا، دارو و لوازم آرایشی غیراستاندارد است، سریعا پیگیری میکنند.
مدیر کل دفتر بازرسی، رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو با اشاره به راهاندازی سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فرآوردههای سلامت (TTAC)، گفت: مردم از طریق این سامانه میتوانند اصالت کالاهای وارداتی را چک کنند.
نظر شما