کد خبر: امدادرسانی-به-۵۰۶-خانوار-آسیب‌دیده-از
۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان از استمرار امدادرسانی 33 تیم عملیاتی به مناطق سیل زده جنوب این استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان؛ علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل این جمعیت گفت: به دنبال وقوع بارندگی شدید در جنوب استان در تاریخ‌های 9 و 10 دی‌ماه جاری، امدادرسانی به مردم آسیب دیده در ۴ شهرستان چابهار، کنارک، سرباز و فنوج توسط ۳۳ تیم عملیاتی در حال انجام است.

میربهاء‌الدین افزود: امدادرسانی به ۵۰۶ خانوار آسیب دیده به تعداد ۲۰۶۲ نفر، توسط نجاتگران این جمعیت انجام شد که از این تعداد ۲۷۲ خانوار به تعداد ۱۱۴۵ نفر، اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: ۱۹ دستگاه چادر امدادی، ۳۴۷  تخته موکت، ۳۱۹  تخته پتو و ۲۷۵ کیلو گرم نایلون  در بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

وی ضمن تاکید بر توزیع  اقلام امدادی بین حادثه دیدگان سیل اخیر گفت: ۷۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۲۱۲۰  کیلوگرم برنج، ۳۰۰ عدد بطری آب معدنی و ۸  شعله والور و فانوس  در مناطق آسیب دیده توسط نجاتگران این جمعیت توزیع شده است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: ۱۸۲ نفر روز امدادگر با بکارگیری ۱۷ دستگاه خودروی عملیاتی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های چابهار و کنارک، سرباز و فنوج عملیات امدادرسانی را بر عهده دارند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha