کد خبر: امدادرسانی-عوامل-امدادی-هلال-احمر-به-ح
۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۲۱
امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر به حادثه واژگونی شناور در کیاشهر

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از واژگونی یک دستگاه شناور در محور کیاشهر به دستک خبر داد و افزود: در این واژگونی قایق که در ساحل پل چوبی رخ داده است سه نفر دچار  حادثه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه این اتفاق ساعت ۱۴:۱۷ رخ داد که نجاتگران جمعیت ساعت ۱۴:۲۷ در محل حضور یافتند گفت:خوشبختانه حال حادثه دیدگان خوب اعلام شده و انتقالی به مراکز درمانی نداشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اعلام پایان عملیات از مردم فهیم استان و مسافران خواست ضمن رعایت مسائل امدادی، هشدارهای هواشناسی و بررسی کامل تجهیزات در هنگام استفاده از شناورها را مد نظر داشته باشند.

سیاوش غلامی همچنین به امدادرسانی خودروهای گرفتار در برف در منطقه جیرنده به امامزاده حنفیه در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان طی بارش برف در شبانه روز گذشته به پنج دستگاه خودروی در راه مانده در منطقه جیرنده به امام زاده حنیفه در رودبار امدادرسانی کردند.

غلامی ضمن اعلام آماده باش شعب جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان در شهرستان های مختلف از جمله آستارا، تالش، رضوانشهر، سیاهکل، فومن، املش، شفت، ماسال و رودسر برای خدمات رسانی احتمالی آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان یادآور شد: مردم در صورت نیاز به خدمات این جمعیت با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha