کد خبر: امدادرسانی-هلال‌احمر-اصفهان-به-بیش-از
۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ علی محمد هاشمی در تشریح عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان در حوادث سه ماه گذشته سال جاری گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان در این مدت به  3 هزار و 222 حادثه دیده در 556 مورد حادثه امدادرسانی کردند.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان در 261 حادثه جاده ای، 126 حادثه شهری، 35 حادثه کوهستان، 55 مورد خدمات حضوری، 55 مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، 13 حادثه سیل و آبگرفتگی، هفت حادثه ساحلی و دریایی، 2 حادثه ریزش آوار، یک حادثه توفان و یک حادثه برف و کولاک از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه امدادرسانی کرده اند.

هاشمی گفت: در مجموع این حوادث، 399 نفر به مراکز درمانی منتقل و 99 نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: در امدادرسانی‌های سه ماهه نخست امسال، یک هزار و 882 نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 645 تیم عملیاتی این جمعیت به حوادث مختلف در سطح استان اعزام شده اند.

هاشمی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha