کد خبر: امکان-تغییر-زمان-بازگشایی-مدارس-از-15-شه
۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸
امکان تغییر زمان بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه وجود دارد!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، با توجه به این که مدارس کشور از اسفند سال گذشته به علت گسترش ویروس کرونا تعطیل شد، خانواده ها همچنان سر در گم هستند و نمی دانند بازگشایی مجدد مدارس چه زمانی خواهد بود.

نا گفته نماند که  مدیران و معلم های مدارس هم تکلیف شان را به درستی نمی دانند. در این میان مشکلات روحی دانش آموزان از خانه نشست ها بدون تردید در سال تحصیلی جدید نمود پیدا خواهد کرد. بچه ها آن اشتیاق سال های گذشته را برای رفتن به مدرسه ندارند!

همیشه تابستان ها با فعالیت های ورزشی و تفریح های گوناگونان سپری می شد اما حالا اوقات فراغتی ندارند تا بتوانند خود را سرگرم کنند و تنها فضایی که در اختیار اغلب شان قرار گرفته، فضای مجازی است. عرصه ای که برای دانش آموزان بسیار خطرناک است.

اگر شرایط شیوع کرونا به همین منوال باشد، بدون شک بازگشایی مدارس امکان پذیر نخواهد بود. در آن صورت وزارت آموزش و پرورش چه برنامه هایی برای آموزش آنلاین دانش آموزان خواهد داشت؟

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره زمان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس از تاریخ 15 شهریورماه است و ما تابع تصمیمات ستاد ملی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: چنانچه موج دوم شیوع کرونا که در آن قرار داریم، تشدید شود و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تغییر کند؛ امکان تغییر زمان بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه نیز وجود دارد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha