کد خبر: انجام-28-عملیات-امداد-و-نجات-هلال‌احمر-ی
۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید مهدی حسینی گفت: 28 عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل 12 عملیات جاده ای، هشت مورد خدمات حضوری، سه مورد خدمات شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و چهار عملیات کوهستان بوده است.

حسینی افزود: در این عملیات ها 66 نفر دچار حادثه شدند که 43 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 9 نفر در خدمات حضوری، 6 نفر در خدمات شهری، یک نفر در صنعتی و کارگاهی و هفت نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: به دنبال این عملیات پنج نفر نجات یافتند که به مراکز درمانی توسط آمبولانس هلال احمر انتقال داده شد.

خدمات رسانی 30  تیم به حادثه دیدگان

حسینی افزود: 107 نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب 30  تیم به همراه 10 دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای 6 مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان  میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را 19 دقیقه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و 34 دقیقه و 50 ثانیه اعلام کرد.

وی گفت: تمام پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha