به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی تازه‌ترین وضعیت جوی کشور را برای امروز ۳۰ فروردین و روزهای آتی اعلام کرد.

وی اظهار کرد: امروز در بخش‌هایی از جنوب شرق کشور؛ استان‌هایی مثل کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش باران و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای شدید را انتظار داریم.

گودرزی افزود: همچنین در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور نیز بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: برای فردا (سه‌شنبه) در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود و صرفاً در بخش‌هایی از شمال غرب، بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد.

وی گفت: روز چهارشنبه در نواحی شمال غرب، دامنه‌های البرز، زاگرس و سواحل دریای خزر انتظار بارش‌های پراکنده و گاهی رعدوبرق به همراه وزش باد را انتظار داریم.

گودرزی اظهار کرد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه روی سواحل دریای خزر افزایش دما را خواهیم داشت که با این افزایش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای، هوا در این مناطق گرم‌تر خواهد شد.

وی درباره وضعیت آب‌وهوای تهران گفت: آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری است و در بعضی از ساعات افزایش ابر را خواهیم داشت. بیشینه دمای امروز تهران ۲۸ درجه بالای صفر است و برای دو روز آینده افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha