کد خبر: بازسازی-و-تعمیر-۵۹۲۱-واحد-زلزله‌‌زده
۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵
بازسازی و تعمیر ۵۹۲۱ واحد زلزله‌‌زده سراب و میانه به اتمام رسید

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حافظ باباپور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی، آمار عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان‌شرقی تا سوم آبان‌ماه، اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با یادآوری این مطلب که زلزله میانه و سراب آبان‌ماه سال گذشته (۱۳۹۸) به وقوع پیوست، از اتمام تعمیر ۳۵۵۲ واحد تعمری شهری و روستایی خبر داد و گفت: با احتساب تسهیلات واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی تعداد ۱۱۲۱۰ واحد به بانک های عامل معرفی شدند که با احتساب تسهیلات احداث واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی و تعمیری، بانک ها تاکنون با ۱۰۲۴۰ نفر عقد قرارداد کردند.

باباپور با اعلام تکمیل تعمیرات ۳۵۵۲ واحد، روند بازسازی واحدهای احداثی را بدین شرح اعلام کرد: آواربرداری ۳۸۷۱ واحد مسکونی  و دامی، پی‌کنی ۴۰۱۰ واحد مسکونی و دامی، اجرای فونداسیون ۴۰۱۰ واحد مسکونی و دامی، اجرای اسکلت ۳۸۳۷ واحد مسکونی و دامی، اجرای سقف ۳۵۷۸ واحد مسکونی و دامی انجام شده است.

به گفته وی، عملیات ساختمانی ۲۳۶۹ واحد مسکونی و دامی به اتمام رسیده است.

گفتنی است، تعداد کل واحدهای خسارت دیده ۶۵۵۲ واحد ارزیابی شد که ۳۰۰۰ واحد آن احداثی و ۳۵۵۲ واحد تعمیری شناسایی شدند. همچنین ۱۷۹۷ واحد از واحدهای خسارت دیده اعم از احداثی و تعمیراتی، شهری و ۴۷۵۵ واحد نیز روستایی ارزیابی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha