کد خبر: با-بهره‌مندی-از-نظرات-خانواده-ورزش-بس
۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۳۹
با بهره‌مندی از نظرات خانواده ورزش بستر اقتدار و افتخارآفرینی برای ورزش مهیا شود

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جمعی از مدیران کل، روسای فدراسیون‌ها و پیشکسوتان ورزشی امروز با حضور در محل وزارت ورزش و جوانان با دکتر حمید سجادی دیدار و گفتگو کردند.

دکتر سجادی در این جلسه با ابراز خوشحالی از حضور در جمع خانواده بزرگ ورزش و پیشکسوتان اظهارداشت: از اینکه یک فرصت ارزشمند در اختیار من قرار گرفته تا در کنار شما به رشد، توسعه و تعالی ورزش کمک کنیم خداوند را شکر می گویم.

وی با بیان اینکه به عنوان وزیر ورزش و جوانان مسئولیت سنگینی برعهده اش قرار گرفته، گفت: آیت الله رئیسی، رئیس محترم جمهور در شرایط خاص کنونی، رسالت مهم و اهداف مقدسی را برای کشور ترسیم کرده که باید کمک کنیم، از این برهه زمانی با اقتدار گذر کرده و سربلندی و افتخار را برای ایران عزیز به ارمغان بیاوریم.

وزیر ورزش و جوانان رویدادهای پیش روی ورزش کشور در سال 1400 را مورد توجه قرار داد و افزود: با وجود محدودیت‌های کرونایی، ایران عزیز دو رویداد بزرگ المپیک و پارالمپیک 2020 را پیش رو داشت که بازی های المپیک پشت سر گذاشته شد و هم اکنون ورزشکاران مان در رقابت های پارالمپیک به میزبانی توکیو در حال افتخارآفرینی هستند و تا امروز نیز مدالهای خوش رنگی را برای کشور به ارمغان آورده اند.

وی ادامه داد: البته ورزش کشور تا پایان سال نیز چند رویداد مهم دیگر را هم پیش‌رو داریم که باید سعی کنیم با ایجاد شرایط بهتر، ورزشکاران مان را برای حضور موفق در این رقابت‌ها در بالاترین سطح از آمادگی قرار دهیم.

دکتر سجادی با اشاره به فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی در کشور تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان با احترام به حامیان تمامی رشته های ورزشی، وظیفه دارد بستر رشد و توسعه ورزش های مختلف را به خاطر طرفداران و علاقه‌مندانش مهیا کند.

وی در ادامه سخنانش این نکته را متذکر شد که به طور رسمی حدود 220 رشته ورزشی در ایران فعال هستند که به منظور سرعت بخشیدن به توسعه آنها برنامه‌های ویژه ای پیش بینی شده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه یادآور شد: وظیفه این وزارتخانه تنها به مجموعه تحت امر وزارت ورزش و جوانان ختم نمی‌شود و ما مسئول هستیم که با دیگر ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش، آموزش عالی و سایر نهادها ارتباط گسترده داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه برای زنگ ورزش مدارس نیز باید برنامه مدونی داشته باشیم، اظهارداشت: این مجموعه موظف است، هرجا که نامی از ورزش برده می شود رسالت خود را برای تعالی آن انجام دهد و انجام این رسالت هم با همگرایی، تعامل و همکاری، عملی خواهد شد.

دکتر سجادی خطاب به پیشکسوتان ورزشی با بیان اینکه به عنوان مسوول دو حوزه ورزش و جوانان، گوش شنوای جامعه جوان و ورزش است، افزود: خواسته‌های شما را درک و لمس می کنم و در پی این هستم با کمک پیشکسوتان و بزرگان ورزش به رفع مشکلات خانواده ورزش بپردازیم تا با اقتدار بیشتر برای کشور افتخار کسب شود.

وی با تاکید بر اینکه ما باید امانتدار اقدامات گذشتگان ورزش کشور باشیم، گفت: کسی که دوره ورزش قهرمانی‌اش به پایان می رسد، نباید به دست فراموشی سپرده شود، بلکه بسیاری از این عزیزان می‌توانند در کارهای مدیریتی نیز افراد موفقی باشند و باعث تداوم قهرمانی‌های ایران اسلامی شوند.

دکتر سجادی در ادامه زیرساخت‌های ورزشی کشور را مورد توجه قرار و گفت: ما 28 هزار ورزشگاه در سراسر کشور داریم که یک اتفاق خوب است ولی نکته مهم‌تر برای ما داشتن هنر بهره‌برداری از این اماکن است که در این راستا در نظر دارم از خلاقیت پیشکسوتان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به موفقیت، نیازمند پیشنهادات و دانش پیشکسوتان هستیم، اظهارداشت: باید همراهی ادارات کل، فدراسیون‌ها و خانواده ورزش را داشته باشیم چرا که شبکه مویرگی ورزش باید خوب کار کند تا دستیابی به موفقیت تسریع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha