کد خبر: با-رعایت-سختگیرانه-پروتکل-های-بهداشتی
۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۴۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، ، متن پیام به این شرح است:

ثمربخشی آموزش و پرورش از یک سو به واسطه تبدیل کردن انسان‌های مستعد به انسان‌های سالم، بالنده، متعادل و رشد یافته است و از سوی دیگر تأمین کننده نیازهای نیروی انسانی جامعه در بخش‌های متفاوت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است. بر همین اساس آموزش و پرورش عهده دار مسئولیت سنگینی است که می تواند حرکت به سمت قله های رفیع دانش و معرفت را فراهم کند.

امسال به واسطه شیوع کرونا و شرایط مترتب بر آن، مدارس با اعمال سختگیرانه پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود؛ چراکه آموزش و پرورش، سنگ بنای پیشرفت و توسعه می باشد و تعطیل بردار نیست؛ بر همین اساس از مسئولان آموزش و پرورش، مدیران و معلمان و همچنین دانش آموزان و اولیای آنها انتظار می رود تا با رعایت صحیح شیوه نامه های بهداشتی و آموزش صحیح به آینده سازان این مرز و بوم تلاش کنند تا سال تحصیلی توام با موفقیت و سلامت را پشت سر بگذاریم.

اینجانب فرارسیدن فصل جدید تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت آینده سازان مملکت را به دانش آموزان عزیز، اولیای محترم آنان و معلمان و فرهنگیان فرهیخته، تبریک و تهنیت عرض می کنم و ضمن تاکید مجدد بر حفظ سلامت دانش آموزان عزیز امیدوارم با همت معلمان گرامی و سختکوشی دانش آموزان عزیز، ایران اسلامی بیش از پیش قله‌های امید، دانایی و سربلندی را فتح کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha