کد خبر: برگزاری-مراسم-عروسی-در-بحران-بیماری-کر
۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، فرماندار با تاکید بر اینکه محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد کرونای استان فارس همچنان به قوت خود باقی است، گفت: بدون شک تجمع مردمی و برگزاری هرگونه مراسم، دامن زدن به شیوع پیش رونده کرونا ویروس و تهدید علیه سلامت عمومی است و پیگرد قانونی دارد.

دکتر «سید محمد موسوی» در جمع اعضای ستاد کرونای شهرستان مهر که رییس شبکه بهداشت و درمان نیز یکی از اعضای اصلی آن است، تاکید کرد: مردم و مسوولان می دانند اصول سه گانه «رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک در اماکن عمومی و بهداشت دست و سطوح»، سیستم دفاعی جامعه در مبارزه با کووید۱۹ را تقویت می کند.

او یاد آوری و تاکید بر «ممنوع بودن برگزاری محافل و مجالس از جمله مراسم عروسی» را نخستین و مهم ترین مصوبه شانزدهمین نشست هم اندیشی ستاد کرونای شهرستان مهر عنوان کرد و افزود: بخشداران، شهرداران و دهیاران با محوریت شبکه بهداشت و درمان، در زمینه اطلاع رسانی و آموزش دستور العمل های بهداشتی اقدام مؤثر انجام دهند.

فرماندار شهرستان مهر ضمن قدردانی از شهروندانی که محدودیت ها و رعایت اصول بهداشتی را جدی گرفته اند، دستور داد: نظارت گشت مشترک مقابله با کرونای شهرستان بر صنوف و سطح شهرستان تشدید شود و مراجع قضایی در رسیدگی به تخلف های بهداشتی به جد ورود کنند تا سهل انگاری تعداد کمی از افراد جامعه، سلامت همه جامعه را تهدید نکند.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha