کد خبر: برگزاری-نشست‌های-تخصصی-با-موضوع-مقاو
۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۸:۵۲

برنامه نشست‌های تخصصی و تجلیل از پیشکسوتان مقاومت توسط «انجمن روزنامه‌نگاران دفاع‌مقدس» در «غرفه رسانه و مقاومت» نمایشگاه مطبوعات اعلام شد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، حجت‌الاسلام زکریایی عضو شورای مرکزی «انجمن روزنامه‌نگاران دفاع‌مقدس» در این باره توضیح داد: این نشست‌ها از روز شنبه پانزدهم آبان‌ماه با برنامه «عصر شهید جان بزرگی» آغاز خواهد شد و قرار است سیدعباس میرهاشمی،محمدصادق جان‌بزرگی و سعید علامیان میهمانان این برنامه باشند.
وی افزود: روز یکشنبه 16 آبان نیز نشست «عصر تبلیغات جنگ» با حضور سرداران،روغنی‌ها،اثباتی،مزینانی و باقرزاده برگزار خواهد شد. هفدهم آبان نیز نشست «عصر پلاک 8 » میزبان چند تن از یادگاران دفاع‌مقدس از جمله گلعلی بابایی خواهد بود.
حجت‌الاسلام زکریایی ادامه داد: در چهارمین روز از نمایشگاه مطبوعات هم «عصر شهید شاهچراغی» با حضور و سخنرانی مهدی نصیری،حجت‌الاسلام معلی،دکتر ملکیان و حجت‌الاسلام تقوی برپا خواهد شد. عنوان آخرین نشست این انجمن هم،«عصر مدافعین حرم» نام دارد.در این نشست  سرداران کمیل و حق‌طلب حضور خواهند داشت. کارشناسی و اجرای این نشست‌ها هم بر عهده این جانب گذاشته شده است.
در هر یک از این نشست‌ها پیشکسوتان حاضر در دوران دفاع‌مقدس،خانواده‌های شهدا و فعالان حوزه مقاومت تجلیل خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha