بهره برداری از گازرسانی به ۲۳۶۶ خانوار روستای جنوب آذربایجان غربی با ۲۱۸ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری سلامت از مهاباد، این مراسم با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی،مدیر عامل شرکت گاز استان، عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، فرماندار و شورای اداری در روستای سیستک میاندوآب برگزار شد.

شهریاری استاندار آذربایجان غربی در این مراسم گفت: روند پیشرفت گازرسانی در استان در مقایسه با سایر نقاط کشور از روند بسیار خوبی برخوردار است و طرحهای بزرگی هم در دست اجراست که با بهره برداری از این طرح ها وضعیت گازرسانی آذربایجان غربی بسیار بهتر از میانگین کشوری خواهد بود.

عیسی زاده نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حقیقتا تلاشهای بسیار خوبی در زمینه گازرسانی نه تنها به روستاها و شهر میاندوآب بلکه در کل استان صورت می گیرد که نشان دهنده تعهد خدمات نظام به مردم شایسته ایران است.

مدیر عامل شرکت گاز استان نیز در خصوص پروژه های افتتاح شده در این مراسم گفت: امروز ۱۶ روستای شهرستانهای میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب به شبکه گاز کشور متصل شدند.

علیرضا شیخی افزود: برای اجرای این طرح ها ۱۵۲۰۳۹ متر عملیات لوله گذاری صورت گرفته و یک ایستگاه TBS نیز نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: برای پروژه های روستایی شهرستانهای تکاب، شاهین دژ و میاندوآب که به نمایندگی امروز در میاندوآب افتتاح شدند اعتباری بالغ بر ۲۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در خصوص وضعیت بهره مندی شهرستان میاندوآب از نعمت گاز نیز تصریح کرد: به دلیل غیر کوهستانی بودن این شهرستان پروژه ها از سرعت خوبی برخوردار بود که این امر باعث شده تا میزان خانوار شهری بهره مند به ۱۰۰ درصد و برخورداری خانوار روستایی به ۹۶ درصد برسد.

علیرضا شیخی تصریح کرد: برای ارائه خدمات به مناطق عقب مانده استان نیز تلاش مضاعفی شروع کرده ایم و الان برای جبران کاستی ها بیشترین طرح ها در مهاباد و شاهین دژ در حال اجراست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha