کد خبر: بهره-مندی-۴۴۳-حادثه-دیده-سیلاب-از-خدمات
۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷
بهره مندی ۴۴۳ حادثه دیده سیلاب از خدمات هلال احمر

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ محمد رضا رضایی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان بیان کرد: به دنبال این بارندگی ها نیروهای هلال احمر به ۱۲ منطقه متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این ماموریت ها به ۴۴۳ حادثه دیده در چهار شهرستان خدمات امدادی ارائه شده است، ادامه داد: ۳۳۱ حادثه دیده در شهرستان بیرجند، ۸۰ نفر در خوسف، ۲۴ نفر در سربیشه و هشت نفر در نهبندان از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: ۹۰ نیروی امدادی در قالب ۳۲ تیم عملیاتی در این امدادرسانی‌ها حضور داشته اند.

رضایی از به کارگیری ۳۱ خودرو در این امدادرسانی ها خبر داد و افزود: همچنین ۴۴ عدد ست سبک نجات، یک ست کوهستان، ۱۲ موتور پمپ و کف کش در این امدادسانی ها به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه ۵۶ بسته مواد غذایی بین حادثه دیدگان توزیع شده است، گفت: نیروهای امدادی تا سحرگاه امروز در حال امدادرسانی بوده اند.

رضایی بیان کرد: با توجه به مسدود بودن راه ها در روستاهای خوسف و منطقه گیوک، توزیع اقلام زیستی در این مناطق ادامه دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع رعد و برق، رگبار پراکنده و احتمال جاری شدن رواناب در شهرستان های خوسف، نهبندان و سربیشه  نیروهای عملیاتی در آمادگی کامل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha