کد خبر: بهره-مندی-80-درصد-مردم-رزن-از-خدمات-مناسب
۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۱۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از سازمان بیمه سلامت،سیدرضا سلامتی با بیان اینکه بیمه سلامت همگانی یکی از ابتکارات دولت تدبیر و امید بود که در راستای پوشش همگانی صورت گرفت گفت:  بیمه سلامت در حال حاضر خدمات شایسته‌ای را ارائه می‌دهد و اکثر داروها نیز تحت پوشش این مجموعه است. تنها چند قلم داروی خاص تحت پوشش بیمه‌های درمانی قرار نگرفته است که به  علت نادر بودن آنها است.

فرماندار شهرستان رزن، با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم شهرستان رزن تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از خدمات این نوع بیمه استفاده می‌کنند افزود: نوع رضایتمندی از بیمه‌ سلامت به گونه‌ای است که اگر خدمات بیمه سلامت نبود، باتوجه به شرایط امروز جامعه مردم در تنگنا قرار می‌گرفتند و مشکلاتی به وجود می‌آمد.

سلامتی با اشاره به اینکه وجود بیمه‌ای نظیر بیمه سلامت باعث شده مردم آرامش نسبی داشته باشند اظهارداشت: اگر امروز آرامش نسبی در حوزه تامین دارو برقرار است و قیمت دارو بالا نیست و حتی مراجعه مردم به مراکز درمانی امکان‌پذیراست؛ به این علت است که بیمه سلامت توانسته تاحدودی فشارهایی که می‌توانست روی مردم در حوزه درمان باشد را جبران کند.

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به اهمیت اجرای طرح نسخ الکترونیک و حذف دفترچه‌های کاغذی گفت: این طرح می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها  شود. در تهیه نسخ کاغذی هزینه‌های زیادی صرف می‌شود که با طرح نسخ الکترونیک دیگر شاهد آن نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه نسخ الکترونیک بسیاری از سوء استفاده‌ها را خواهد گرفت گفت: گاهی یک نسخه چندین بار استفاده می‌شود و یا اینکه ممکن است فردی با ناشی گری نسخه‌ای را برای فرد دیگری استفاده کند که با استفاده از نسخ الکترونیک این مسائل قابل کنترل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha