کد خبر: بیش-از-319-خانوار-روستایی-شهرستان-کهگیلو
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، سید امیررضا عابدینی  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با راه اندازی این دو ایستگاه تلفن همراه از محل طرح توسعه خدمات عام اجباری (USO) در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی که توسط اپراتور دوم احداث شد، 319 خانوار روستایی تحت پوشش سرویس های نوین ارتباطی قرار گرفتند.

 وی تصریح کرد: روستاهای کلاب علیا، کلاب وسطی، کل کلاب، کمردوغ، فاریاب توت، بی سیتون، کلاب احمد، ترکک، بن طوف و ده نار دیگر روستاهایی هستند که با راه اندازی این دو ایستگاه از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

این مقام مسئول با ارائه گزارشی از پروژه احداث 20 ایستگاه ارتباطی اپراتور دوم در استان کهگیلویه و بویراحمد از محل خدمات عام اجباری دولت در بهار 1400، بیان کرد: وزارت ارتباطات عزم جدی در رفع مشکلات ارتباطی این استان دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین اتصال روستاها به اینترنت پر سرعت را اقدامی مهم برای تحقق دولت الکترونیک و انجام تکلیف ماده 69 قانون برنامه ششم توسعه دانست و خاطرنشان کرد: امید است تکمیل این طرح باعث افزایش رضایت در مناطق کمتر برخوردار، و زمینه ساز کاهش مهاجرت از روستا به شهر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha