کد خبر: بی-توجهی-شهرداری-تهران-به-ساخت-یادبود-ج-146373
۹ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۵۶
بی توجهی شهرداری تهران به ساخت یادبود جان‌باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت؛ شهربانو امانی در دویست و شصتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران اظهار کرد: سال گذشته یک طرح دو فوریتی برای یادبود جان‌باختگان سانحه ی هواپیمای اوکراینی به تصویب رسید اما هنوز پس از گذشت یک سال این طرح به سرانجام نرسیده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۷۶ نفر جان خود را از دست دادند، گفت: در این هواپیما بسیاری از جوانان نخبه حضور داشتند که متاسفانه جانشان را از دست دادند.

امانی با تاکید بر اینکه متاسفانه شهرداری تهران به یادمان‌سازی‌ها هیچ توجهی ندارد، افزود: این حداقل کاری است که می‌توانیم برای انسان هایی که در این حادثه جان خود را از دست دادند انجام دهیم.

وی ادامه داد: این اقدام با قید دو فوریت در تاریخ ۲۲ دی ماه سال گذشته با رای 14نفر به تصویب رسید اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی در خصوص این طرح انجام نشده است.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: بعضا از جاهایی نامه‌هایی نوشته می‌شود که مانع اجرای این طرح می‌شوند اما من معتقدم بخشی به ناتوانی شهرداری در ساخت یادمان باز می‌گردد.

امانی گفت: شهرداری تهران می توانست در یکی از پارک ها به تعداد 176 تن جانباخته سرو بکارد تا یاد این عزیزان را گرامی بدارد. من بر این باورم که همدردی که با خانواده این عزیزان داریم فقط روی کاغذ نیست. سالگرد این عزیزان 18 دی ماه است به همین دلیل امیدوارم شهرداری تهران به این امر مهم توجه داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha