کد خبر: تشریح-اقدامات-جمعیت-هلال-احمر-در-طرح-نو
۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی

دکترغلامعلی فخاری اشرفی سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و در طرح نوروزی  28 حادثه را مدیریت کردیم.

وی افزود: 19 حادثه مربوط به تصادفات، 6 مورد انحراف و برخورد با موانع و 3 مورد نیز مربوط به واژگونی بوده است که از این تعداد 26 مصدوم را به مراکز درمانی منتقل شده اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر مازندران به خدمات سرپایی که به مردم ارائه شده است، اشاره داشت و گفت: خدمات و درمان های سرپایی به 70 نفر از هموطنان ارائه شده است و در هفته نخست سال جاری نیز 117 نفر از نجاتگران در قالب 32 هم در حوزه خدمات رسانی مشارکت داشته اند.

فخاری اشرفی در مورد آخرین اقدامات انجام شده در حادثه ریزش کوه در هراز که چند فوتی و مصدوم برجای گذاشته بود هم بیان داشت: در این حادثه بر اثر ریزش سنگ روی یک خودرو پژو که 5 نفر سرنشین داشته است، یک خانم 37 ساله و یک آقا جان خود را از دست دادند. همچنین این حادثه 3 مصدوم بدحال هم به جای گذاشت که توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به اورژانس منتقل شدند.

خبرنگار: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha