کد خبر: تعداد-مراکز-منتخب-کرونا-در-محدوده-محل
۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر سیدکاظم فرهمند اظهار کرد: وضعیت مشهد قرمز نیست و همچنان نارنجی است و طبق قانون پلاک‌های غیربومی باید تا 72 ساعت از زمان اعلام شهر مشهد با وضعیت نارنجی به شهرشان بازگردند، ضمن اینکه عرضه غذا هم باید به‌صورت بیرون‌بر باشد و پذیرایی در محل ممنوع است.

وی اضافه کرد: طبق قانون ورود پلاک غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و خروج پلاک بومی از این شهرها هم ممنوع است.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در روزهای آینده افزایش تعداد مراکز منتخب کرونا را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: افزایش مراکز منتخب کرونا در محدوده محل‌های شلوغ و مراکز پر ازدحام خواهد بود تا کمترین زمان حضور مردم را در این مراکز شاهد باشیم و خطری متوجه سلامت آنان نباشد، در برخی از مراکز دو تیم مستقر هستند، اما دو برابر شدن نیروهای مراکز هم به‌جهت حجم بالای مراجعه‌کنندگان جوابگو نیست و به همین دلیل مراکز کمکی را در همان محدوده فعال خواهیم کرد.

دکتر فرهمند بیان کرد: ساعت کاری مراکز منتخب کرونا در ماه مبارک رمضان از ساعت 8 صبح تا یک ساعت پس از افطار خواهد بود و این زمان در شب‌های قدر افزایش پیدا می‌کند که اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha