کد خبر: تقدیر-از-نیک-اندیشان-تامین-سلامت-شهرست
۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷
تقدیر از نیک اندیشان تامین سلامت شهرستان مهر فارس

با حضور «حمزه محمدی» فرماندار شهرستان مهر و دکتر «اسماعیل اسکندری» معاون امور شهرستان های مجمع خیرین تامین سلامت فارس، از تعدادی از نیکوکاران تامین سلامت شهرستان مهر به ویژه یاریگران مدافعان سلامت در سنگر مقابله با کرونا تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، رییس شبکه با اعلام این خبر، گفت: در آیین پاسداشت اقدامات حمایتی نیک اندیشان عرصه سلامت شهرستان مهر در کارزار مبارزه با کرونا، گزارش آماری از فعالیت ها ارائه شد و سازمان ها و ادارات حمایتگر و تعدادی از نیک اندیشان بخش های «مرکزی»، «گله دار»، «وراوی» و «اسیر» معرفی شدند.

«سیدحسن خلیلی» افزود: در این آیین که با حضور فرماندار شهرستان مهر و نماینده مجمع خیرین تامین سلامت فارس برگزار شد، نقاط قوت و قابل ارتقاء در برنامه های جلب حمایت های نیکوکاران عرصه سلامت عنوان و از حمایت های مادی و معنوی همه نیک اندیشان حوزه سلامت شهرستان مهر به ویژه یاریگران سنگر مقابله با بیماری کووید۱۹ قدردانی شد.

او اضافه کرد: در آیین گرامیداشت جایگاه نیک اندیشان حوزه سلامت شهرستان مهر، فرماندار این شهرستان و معاون امور شهرستان های مجمع خیرین تامین سلامت فارس، مشارکت های مردمی شهرستان مهر را به عنوان یک شاخص توسعه یافتگی عنوان و حمایت همه جانبه خود را از اقدامات نیکوکارانه دستگاه های اجرایی و مردم این شهرستان اعلام کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان مهر افزود: تقدیر از نیک اندیشان یاریگر در تامین تجهیزات مقابله با بیماری کووید۱۹ و بسته های حمایتی تغذیه ای که از برنامه های استراتژیک واحد بهبود تغذیه این شبکه در بحران کرونا است، از محوریت های این آیین بود.

در این آیین، رییس و رابط اجرایی شورای خیرین تامین سلامت، رییس و مسوول امور فرهنگی بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س)، تعدادی از کارکنان حوزه سلامت و رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهر و رییس اداره آموزش و پرورش منطقه «گله دار»، بخشداران «اسیر» و «وراوی»، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) «مهر»، نمایندگان سپاه پاسداران و مدیر کانون خادمیارن رضوی (ع) شهرستان مهر که از حمایتگران عرصه تامین سلامت این شهرستان هستند نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha