کد خبر: تقویت-زیرساخت‌های-صنعت-و-معدن-از-اولو
۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا ، عزیزالله افضلی در کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل صنعت و معدن که با حضور محمد افشار مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری در سازمان صنعت برگزار شد، افزود: موضوع پدافند غیر عامل، یکی از موضوعات مهم دهه اخیر دنیا است و نقش موثری در حوزه بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و مقاوم سازی ایفا می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع، تقویت زیرساخت بخش‌های مختلف صنعت،معدن و تجارت از اولویت‌های اساسی ما است تا در مواقع بحرانی بتوانیم چرخه تولید کشور را به نحو مطلوب مدیریت کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه شیوع کرونا یکی از بحران‌هاست که در حال مبارزه با آن هستیم، افزود: در پیشگیری از شیوع کرونا همدلی و هم افزایی مطلوبی را بین بخش‌های دولتی، خصوصی و آحاد مردم شاهد بودیم و کشور ما در کنترل و مهار کرونا، عملکرد مطلوب‌تری نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا داشت.

وی اضافه کرد: امیدواریم در ادامه نیز با همکاری بخش خصوصی و دولتی برای شناسایی نقاط آسیب خیز در بخش‌های صنعتی و تولیدی استان اقدام کرده و بتوانیم با رفع آنها جلوی هرگونه آسیب پذیری و خسارات و تلفات احتمالی را بگیریم.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی، ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و ۸۵ معدن فعال دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha