کد خبر: تلاش-برای-هرگونه-انگ-زدایی-از-بیماران-ر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۱۱

دکتر یوسف فکور با تاکید بر ارتقای سطح سلامت روان در سطح جامعه ، تلاش برای هرگونه انگ زدایی از بیماران روانی را یکی از اهداف شکل گیری انجمن سلامت ایرانیان " اسرا " عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت دکتر فکور دبیر همایش ملی سلامت روان روز گذشته در حاشیه برگزاری همایش ملی سلامت روان با بیان این مطلب افزود: انجام مطالعه میدانی و ملی در رابطه با سلامت روان جامعه ایرانی و انجام اقدام های مدافعه جویانه از بیماران روانی و خانواده های آنان از دیگر اهداف شکل گیری انجمن اسرا است.

دکتر فکور با اشاره به شکل گیری انجمن سلامت روان ایرانیان با همکاری جمعی از روانپزشکان، روانشناسان و روان پرستاران در سال ۹۴، گفت: اساسنامه انجمن اسرا تصویب شده است و در سال گذشته مجوز تاسیس خود را از سوی وزارت کشور گرفت و در حال حاضر مراحل حقوقی خود را طی می کند .

دبیر همایش ملی سلامت روان تلاش در جهت بهبود و ارتقای سلامت روان جامعه در راستای سیاست های کلی سلامت را از اهداف این انجمن بیان کرد و افزود: تشویق و ترغیب به اقدام های پیشگیری از بروز اختلالات روانی، تلاش برای جنبه های آموزشی در راستای ارتقای سطوح سه گانه سلامت روان( بهداشت، درمان و توانبخشی) و انجام مطالعه میدانی و ملی در رابطه با سلامت روان جامعه ایرانی از دیگر اهداف این انجمن است.

وی با بیان این که شعار همایش سلامت روان " سلامت روان برای همه و همیشه " است، گفت: سلامت روان باید برای همه در هر سن و قشر خاصی باشد.

وی با اشاره به این که انجمن اسرا انجمنی نوپا است، تاکید کرد: مشارکت افرادی که می توانند کمک و این انجمن را حمایت کنند در تحقق اهداف این انجمن بسیار مهم است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha