کد خبر: توزیع-۲۵۰-هزار-پرونده‌-پشت-نوبتی-در-مر
۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸
توزیع ۲۵۰ هزار پرونده‌ پشت نوبتی در مراکز مثبت زندگی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت و به نقل از سازمان بهزیستی کشور، نشست تبیین و تشریح برنامه‌های مراکز جامع مثبت زندگی با حضور «محمد عباسی» معاون توسعه مدیریت و منابع، «هادی بهداد» سرپرست معاونت تامین و توسعه مراکز خدمات بهزیستی (+ زندگی) مرکز فناوری اطلاعات، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی کشور و مسئولان فناوری اطلاعات استانها به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد.

سرپرست معاونت تامین و توسعه مراکز خدمات بهزیستی (+ زندگی) بهزیستی کشور در این نشست ضمن پاسخگویی به ابهامات و بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش‌رو استخدام قابل توجهی از مددکاران و افراد تحصیل‌کرده در حوزه‌های تخصصی در این مراکز و پایش، تعیین و تکلیف پرونده‌های مددجویان مستمری‌بگیر را از محسنات و برکات مراکز خدمات مثبت زندگی برشمرد و گفت: با توجه به اصل دسترس‌پذیری مراکز مثبت زندگی تاکنون ۲ هزار و ۵۳۰ مرکز فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۰۰ هزار پرونده پایش شده است، عنوان کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۸۰ هزار پرونده افرادی که از سازمان خدمات مستمر دریافت می‌کنند در این مراکز توزیع شده است.

در این جلسه مقرر شد استانها به سرعت پرونده‌هایی که بازبینی نشده است را در دستور کار قرار دهند و به زودی ۲۵۰ هزار پرونده‌ پشت نوبتی در مراکز مثبت زندگی استان‌ها توزیع می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha