کد خبر: خانه-تاریخی-آل‌-یاسین-میزبان-سفیران-160017
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۲۰
خانه تاریخی آل‌ یاسین میزبان «سفیران سلامت» شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از شهرآن، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، در خصوص طرح سفیران سلامت عنوان کرد: بر مبنای این طرح چندین پزشک حاذق و متخصص شهرستان از امروز تا پایان هفته سلامت با حضور در خانه تاریخی آل یاسین نسبت به ویزیت رایگان بیمارانی را که تمکن مالی لازم برای مراجعه به پزشک ندارند، اقدام می‌کنند.

مهدی بذرافشان با اشاره به اینکه شناسایی و معرفی بیماران از سوی پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی انجام پذیرفته است، گفت: حضور و استقرار پزشکان و تأمین تجهیزات معاینه و ابزار درمانی نیز به همت بیمارستان میلاد صورت گرفته است.

وی افزود: مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان نیز، خانه تاریخی آل یاسین را مهیای اجرای این طرح پسندیده کرده است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، در خصوص دلیل انتخاب خانه آل یاسین به عنوان محل اجرای طرح سفیران سلامت عنوان کرد: علاوه بر دسترسی آسان مراجعه‌کنندگان ساکن نقاط کم‌برخوردارتر شهر به عنوان ویژگی مهم این مکان، پیشینه آن در زمینه کارهای خیرخواهانه و گره‌گشایی از مشکلات مردم و البته روح معنوی ناشی از برگزاری مراسم پاسداشت مقام خاندان آل‌الله در این بنای باقدمت -که می‌تواند از این منظر نیز التیام‌یخش آلام بیماران باشد- از دلایل این انتخاب محسوب می‌شود.

بذرافشان این اقدام را با هدف کمک به شهروندان کم‌بضاعت و در راستای انجام دادن مسئولیت‌های اجتماعی مدیریت شهری و بیمارستان میلاد دانست و افزود: شایسته است در شرایط دشوار کنونی هر مجموعه‌ای از ظرفیت‌های در اختیار خود برای کم کردن حجم مشکلات مردم بهره گیرد.

وی با قدردانی ویژه از تلاش‌های بیمارستان میلاد، از نقش‌آفرینی سازنده دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای هر چه مطلوب‌تر این طرح تقدیر کرد.

بذرافشان همچنین از تداوم همکاری با مراکزی مانند بیمارستان میلاد برای اقدام‌هایی نظیر ارائه خدمات آموزشی و رسانه‌ای با محوریت موضوعات پزشکی و سلامت عمومی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha